luni, 7 septembrie 2009

Can't get it out of my mind!


Oke... deci aseara am visat un lucru super ciudat, si care nu prea stiu cum a ajuns in capul meu, avand in vedere ca mi9-am "auto-interzis" sa ma mai gandesc la baieti.
Am visat ca eram la o colega la bloc, si stateam mai multi intr-o scara, deoarece afara ploua. Ma apucase o stare d'aia melancolica, si retardatii urlau ca tampitii in scara, asa ca am decis sa ma furisez putin afara, fara sa ma vada cineva, si sa-mi ascult melodia de suflet pana avea sa isi dea seama cinvea ca lipsesc.
Ma dusesem si ma asezasem pe o bordura, si incepusem sa ascult muzica de emonei. And here the magic happens. Il vad pe el ca trece pe strada, cautandu-si tovarasii, care logic erau in scara din care eu tocmai iesisem. [in caz ca va intrebati cine, e mai nou un tip care mi-a cam atras atentia zilele astea.]
M-a vazut, m-a salutat, si, surprinzator, a venit si s-a asezat langa mine, si m-a intrebat ce-am patit. Era atat de dulce :).

el: Ce-ai patit :(?
Dupa cateva clipe de tacere..
eu: Zi-mi un banc.
el: Hmm... Ce merge pe sub pamant si incepe cu "o .."?
eu: O rama :)... [am zis desi stiam bancul]
el: Ce merge pe sub pamant si incepe cu "d ..." ? zise el mai entuziasmat vazandu-ma ca ii zambisem.
eu: Doua rame :)
el: Ce merge pe sub pamant si incepe cu "t ..."?
eu: Trei rame, am zis intentionat.
el: Nu :).
Si inainte sa-mi zica continuarea, pe care o stiam, l-am luat de dupa ceafa si l-am sarutat. Doamne, mi-ar fi placut sa nu se mai termine.
Dupa ce am terminat, eram la 2-3 cm apropiere de gura lui. I-am zambit, m-am uitat in ochii lui, si i-am soptit raspunsul: Tot o rama :).
Apoi am continuat :).

Stiu, e un vis cam siropos, dar totusi... o fi avand vr-o semnificatie?
Daca aveti vr-o idee, lasati comm :))

Sweet dreams,
Irinux^^

Niciun comentariu: