sâmbătă, 12 septembrie 2009

Just one more day...


Ati avut vre-o data sentimentul acela de singuratate si izolare? Ati crezut ca viata voastra merge super bine, si deodata v-ati trezit ca viata va merge incredibil de prost si ca nimic nu se intampla cum doriti voi?

Eu am acest sentiment. Si simt ca pica cerul peste mine.

Mai e O zi si ma mut. Ma mut la 2 ore departare de colegii mei, de prietenii mei, de locul unde mi-am petrecut aproape 14 ani din viata. Si, nu stiu cum vi se pare, dar mie mi se pare incredibil de greu.
O sa-mi lipseasca atatea lucruri... Si doar cand ma gandesc ca o sa ma vad din an in paste cu prietenii mei, imi dau lacrimile.
O sa-mi lipseasca in primul rand clasa. Chiar daca era ea cum era, cu toti colegii mei mai nebuni asa.
O sa-mi lipseasca foarte mult 2 persoane. Adriana, cu care am petrecut o vara super! Adica, sincer, a fost una dintre cele mai tari veri vre-odata :). Iar cealalta persoana, prefer sa nu comentez. Atat am sa zic: O sa-mi lipsesti mai mult ca oricine...

As scrie mai mult, dar nu prea sunt in stare acum..

Irinuxx ~~

Niciun comentariu: