marți, 1 septembrie 2009

Oops!


Okay, asta seara ma simt ciudat. Nu stiu daca este din cauza ca vin dintr-un loc plin de persoane putin dereglate mintal sau daca e din cauza ca am vazut niste persoane care nu prea mi-au priit.
N-o sa va bag sentimentalisme d'ale mele, pentru ca recent am auzit tot felul de barfe cum ca blogu' meu ar fi cam prea siropos. Asa ca, de asta seara, o sa fie sa zicem, putin ma intepator :).
Asa, deci azi te-am vazut. Prima oara m-am bucurat, apoi m-am enervat pentru ca m-am bucurat cand te-am vazut. Damn it, si parca eram la cura de uitare!!!
Logic te-ai maimutzarit, asa cum faci mereu pe mascariciu... erai atent numai la baietii tai, si, daca as putea sa adaug, la minunatele air-bag-uri ale stimatei mele prietene. Ma, sincer, nu sunt geloasa, pentru ca stiu ca in ziua de azi toti se uita dupa fatza si spate ;).
Apoi ai plecat, bineinteles, cu retarzii tai, fara "pa", fara nimic... Sincer, ma asteptam :).
Si ce-mi venea sa urlu la tine: Baaa, gayule, nu vezi si tu inimioara mea, aia mica si sensibiloasa, se face bucatsele? Probabil raspunsul ar fi un "Nu.". Pai logic, la cat de poponar esti...
Si acu', cu statusu' asta "Te ubex :x:x" kiar m-ai dat pe spate. Oricum esti bine fata de altii care dau mass-uri in continuu cu "te iubesc, te ador, o sa fiu cu tine pana o sa mor bla bla".
De ce mi-am dat seama azi? A, pai, de faptul ca esti un mare poponar... ca a fost o mare pierdere de timp sa stau dupa curu' tau... ca am fost o fraiera ca am crezut ca poate-poate simti si tu ceva dupa ce m-ai pupat... si cam atat :-??.
Oricum "am crezut ca te-am pierdut, la inceput, dar mi-am dat seama ca nu poti pierde ceva ce n-ai avut"...

Acum, eo sa stii ca nu ma tai si plang nopti in sir dupa tine, ca nu sunt chiar asa de nebuna. Sincer, momentan nu am nimic in suflet. Nu-mi vine nici sa plang, dar nici sa rad. Probabil e sentimentul ala "gol" care il ai in situatii de genu'. Adica, ascult melodii care odata ma faceau sa plang deoarece ma gandeam la tine, dar acum pur si simplu nu-mi mai vine! Ca sa vezi!
Daca stau sa ma gandesc mai bine, poate n-o sa fie asa greu sa scap de tine.
Dar timpul le rezolva pe toate :).

A, si inca o chestie. Daca acum ai fi in fata mea te-as saruta pentru ultima oara si as striga: Screw you, asshole!!!

Kisses & a nice night,
Irinuxx ^^

Niciun comentariu: