joi, 26 noiembrie 2009

Mutra de 100 de euro


Dupa cum nu prea stiti, eu si cu ai mei ne-am luat zobrul pentru cateva zile in Praga, minunata capitala a Cehiei. Si va spun asta, chiar daca stiati, deoarece poate este lume care nu stie. Eu, spre exemplu, cum nu prea invat la geografie, credeam ca aceasta Praga vine in Olanda, pe langa Amsterdam. Dar apoi m-am uitat si eu pe harta si am vazut ca este in Cehia [lol] si bineinteles am ras de tampenia pe care am facut-o.
Deci, cum ziceam, azi m-am carat si eo pe la 7 dimineata in Cehia. Am ajuns, sboru' smecher, toate bune, am ajuns la hoteeeel. Si cum eu sunt SINGURA din familie care vorbeste engleza [nu ca ar mei n-ar sti, dar cand incearca sa zica ceva zici ca sunt handicapati cum stalcesc cuvintele si gesticuleaza], du-te la receptie si fa cazarea. A trebuit sa completez ditai formularu' de cazare nu doar pentru mine, ci pentru toti 3, si apoi, proba de foc. Cum mama are 83974693486793534 intrebari la fiecare receptie la care mergem, "Da' ia mai intreaba-l si aia...", "Da' ia zi aia se gaseste?" sau "Sa nu uiti sa zici...". Deci simteam ca MOR.
Cum eu si cu ai mei nu traim intr-o fantana de bani, nu ne permitem sa ne aratam imbracati cu Gucci, Klein si cine-o ma fi, sa avem ceasuri de aur Armani sau ochelari Dior de 6 milioane bucata. Deci noi suntem imbracati asa, mai simplu. Si cum vine romanu' la tine la hotel, iti pune 89643453 intrebari, sa nu piarda vr-un fetaliu, vr-un pret, ceva absolut neimportant, il mai vezi si imbracat "naspa", mai vezi ca mai are si "telentele" pe care le are, ce te gandesti? Ia hai sa-i zic lu' asta sa-mi dea garantie 100 de euro, ca poate il pacalesc si ma scot si eu cu ceva.
Zis si facut. Acum, nu se stie sigur daca aceasta garantie o dau toti clientii hotelului, dar poate din cauza faptului ca ne-a vazut ca avem fete de prosti a zis sa ne gadile putin la buzunar. Poate no fi asta motivul, dar cred ca mai de graba asta e faza.
In rest, ce sa spun, Praga e un oras frumos, este mai mult cu cladiri istorice decat noi. Vreau sa precizez ca au un sistem de transport foarte organizat, si nu se compara deloc cu "minunatul" Bucuresti. Este un oras mai linistit si mai ingrijit fata de altele in care am fost, in sensul ca nu vezi un gunoi pe jos, nu sunt atatea masini [apropo eu sunt chiar in centrul orasului], oamenii sunt politicosi, au tot felul de magazine si, sincer, pana acum n-am vazut nicio mazgaleala sau graff pe pereti, ceea ce e bine :).
In materie de magazine, au destule cu haine, pantofi, briz-brizuri si alte d'astea. Momentan n-am descoperit prea mult deoarece minunatii mei parinti "sunt obositi" de pe drum si hiberneaza cateva ore [se vede deoarece chiar n0am ce face si scriu acum acest post :))], dar am cautat pe internet si am gasit cateva mall-uri prin zona si am aflat si cum se poate ajunge :).
In orice caz, ca sa finalizez, Praga este un oras frumos, si eventual voi da mai multe detalii in zilele urmatoare, dupa ce mai descopar, poate mai apuc sa scriu ceva pe blog. Va recomand sa-l vizitati cu drag!!

[Si decolarea a fost AWESOME :x]

Irinuxx ^^

Niciun comentariu: