marți, 27 aprilie 2010

Let's make life sweeter.

STAU IN PAT SI MA GANDESC
OASELE IMI PUTREZESC
SI NIMIC N-AM DE FACUT
CRED C-AM INCEPUT SA PUT

TOTU-I TRIST SI MONOTON
STAU SI RANCEZESC PE TRON
MANANC CARNE DE LA MEC
OBSERV ORELE CUM TREC

PE CAND ALTII SE DISTREAZA
MUSCHII MEI SE-ATROFIAZA
MA ASEZ IN PAT DOMOL
VULTURII IMI DAU OCOL

TOT INCERC SA MA RIDIC
DAR TOT CAD SI MA OFTIC
DACA VRETI SA AJUTATI
NISTE TINERI DISPERATI

ATUNCI...

VREM FEMEI FARA TALENTE
SA NE-ADUCA ALIMENTE
SI UN SCLAV FARA-NTREBARI
SA NE CUMPERE TIGARI


CAPUL MEU ESTE PUSTIU
SI MI-E LENE SA MAI SCRIU
NISTE GENII PLICTISITE
AU COMPUS VERSURI TRASNITE

******

In termeni economici, se datoreaza acestor simple cauze:
- valoarea economica a femeii: 1. Are 2 glande mamare care produc 2 litri de lapte (4 RON/litru, adica 8 RON); 2. Are 2 sunci la picioare (100RON/bucata, adia 200 RON); 3. Are piept (15,50 RON). TOTAL: 223,50 RON
- valoarea economica a barbatului: 1. Are banana (0,30 RON); 2. Are 2 oua (0,25 RON/buc, adica 0,50 RON); 3. Are 2 glande mamare care nu produc nimic (0,00 RON). TOTAL 0,80 RON. In plus barbatul produce pierderi, pentru ca ouale lui nu se mananca, fluierul lui nu canta… si cu timpul banana se strica…

******

Mama are cu 21 ani mai mult decit copilul sau si peste 6 ani copilul va fi de 5 ori mai tinar decit mama.
Intrebare: UNDE e TATAL?
Aceasta problema se poate rezolva matematic; nu e atit de dificila cum pare.
Rezolvare:

Deci, avem un sistem de 2 ecuatii cu 2 necunoscute:
varsta_mama = varsta_copil + 21
si
varsta_mama + 6 = (varsta_copil + 6) * 5

de unde, introducand ecuatia 1 in ecuatia 2, avem:
varsta_copil + 27 = varsta_copil * 5 + 30

adica:
varsta_copil * 4 = -3

si in final:
varsta_copil = -3/4 (adica -9 luni)

cu alte cuvinte: copilul tocmai acum este conceput, deci tata e deasupra mamei ! (sau depinde ce pozitie prefera.)

*****

[pitica are drepturi de "finder" :*]

Niciun comentariu: