luni, 17 mai 2010

Now my body's on the floor and I am calling..

...well, I'm calling out to you.

Can you hear me now?

Banuiesc ca nu.
Nu m-ai auzit niciodata, nu ma auzi acum, si nu ma vei auzi vreodata.
De ce?
Pentru ca esti fitos, esti cu capul in nori mereu, ai mereu o atitudine de "imi bag .. in tot si nu imi pasa nimic", esti mereu fara regrete si mereu cu pretentii. Si prin toate astea, oamenilor le este frica de tine. Le este frica sa-ti zica "buna" sau sa faca o groaza de lucruri, pentru ca totul se limiteaza la tine, iar tu te limitezi la multe lucruri. In preajma ta toata lumea are grija ce face astfel incat lucrul respectiv sa-ti vina pe plac. Probabil ca in majoritatea cazurilor lucrurile nu ies pe cum vroiai, asa ca mergi mai departe, fara sa te uiti inapoi. De ce? Pentru ca tu nu vrei decat oameni perfecti, care sunt destul de maturi ca sa poata actiona cu cap si cu ratiune in unele momente. Tu vrei maturitate si destrabalare, ceea ce nu prea se poate. O fata nu e potrivita pentru tine daca nu stie sa se distreze, dar nu e potrivita nici daca e copilaroasa. Ori prinzi doi iepuri, ori niciunul.
Pentru tine am irosit un post, pentru tine am legat aceste cuvinte care poate mi se par putin fara sens, pentru tine fac ce fac in fiecare zi, pentru tine, care nici nu observi. Si imi pare rau ca irosesc atata timp pentru persoana ta.

You're a big waste of time.

Niciun comentariu: