marți, 8 iunie 2010

Tu.


Iti multumesc ca ma faci mereu sa rad.
Iti multumesc ca ma intelegi.
Iti multumesc ca ai incredere in mine.
Iti multumesc ca am numai amintiri frumoase cu tine.
Iti multumesc ca uneori ma scoti afara ca sa ma imbeti.
Iti multumesc ca ai hazul si veselia care le ai.
Iti multumesc ca ma accepti asa cum sunt.
Iti multumesc ca imi suporti toate gandurile spuse cu voce tare.
Iti multumesc ca mereu imi sari in ajutor.
Iti multumesc ca ma lasi sa plang pe umarul tau cand am nevoie.
Iti multumesc ca ma iubesti asa cum sunt, cu bune si rele.
Iti multumesc ca zambesti mereu, fara sa tradezi nici macar un pic din tristetea pe care o ai in adancul sufletului tau.

Iti multumesc ca imi faci viata mai frumoasa!

:*

Un comentariu:

Alexandra. spunea...

Mi-a dat o lacrima.Si stii ca eu mereu iti voi darui un zambet.;* oricat de trista pot fi. Te iubesc ;x