sâmbătă, 23 octombrie 2010

Fell in love with the boy that plays guitar...

FAIL!

Cum imi spunea mie odata o prietena: "Nu e bine sa te indragostesti de muzicieni. Sunt mereu aerieni si isi schimba prioritatile foarte des". Si avea dreptate.
Si totusi nu inteleg un lucru; cum un om, doar prin simplul fapt de a manui o chitara, poate sa te faca sa nu mai stii cine esti si pentru ce existi, ci doar sa ramai fascinat de talentul si devotamentul sau si sa te pierzi in muzica sa.
Sentimentul este unul puternic, asta e sigur, insa asupra mea a avut un mare efect. Din prima clipa cand l-am auzit, mi-am schimbat parerea fata de el si l-am vazut..altfel; mai special, mai unic, mai.. frumos. Mi se pare incredibila pasiunea pe care acesta o are fata de cantatul la chitara, parca nu am mai vazut asa cantaret. Reuseste sa te farmece si sa te fascineze doar atingand corzile cu o simpla pana. Poti simti dragostea din vocea lui atunci cand rosteste versurile unei melodii romantice.
Cui nu i-ar placea sa aibe un prieten, dar nu orice fel de prieten, care i-ar dedica dragostea printr-o melodie special scrisa si cantata la chitara, pe o banca intr-un parc pustiu, cufundandu-se unul in ochii altuia?
Si totusi, cum unora nu le e dat nici atat sa traiasca, doar o sa stau sa ma uit cum alta persoana traieste acele sentimente pentru mine si imi tine locul acolo unde ar fi trebuit eu sa fiu de fapt.

Never fall in love with musicians. They make you believe everyone is somebody else, but cruel reality always sets in, and ruins everything.

Niciun comentariu: