miercuri, 10 februarie 2010

Post inutil

Mda, sa zicem ca a trecut cam mult timp de cand n-am mai scris pe blog. Si chiar vreau sa scriu, dar nu prea mai am idei. Si aici am facut acest post.
Sa nu va ganditi ca o sa fie despre ceva, pentru ca nu o sa fie. O sa fie pur si simplu despre cum aberez eu.
Asadar, am vrut sa scriu pe blog pentru ca, pur si simplu, asa am avut eu senzatia. Ca trebuie. Bine, trebuie, dar despre ce?
Baieti, fete, moda, dragoste, bani, zodii, vacante, sarbatori, noroc, ghinion, pitzipoance, cocalari, hard rock, cantareti, formatii, mancare, bauturi, conversi, sireturi, bratari, cercei, derbedei, inselari, tzepe... Da, sunt toate teme, si ce scrii?

Am I such a hopeless person?
Guess so.

Ne mai auzim cand o sa am ceva interesant SI inteligen de scris.
Cheers,
Irinux

Niciun comentariu: