vineri, 9 iulie 2010

I used to be lovedrunk..

...but now I'm hungover.

Da, am stat si m-am gandit. Ce e cu atata suferinta pe capul meu? De ce mereu stau si ma gandesc la cum va fi si imi fac griji, in loc sa ma bucur de momentele placute din viata mea? De ce mereu ma plang? Cred ca si eu m-am saturat de mine, si, daca si eu am ajuns la concluzia asta, sunt curioasa cei din jurul meu ce cred despre mine.
Oricum, zilele astea am invatat ca, atunci cand cauti ceva, nu apare la comanda, ci atunci cand te astepti mai putin. Asa ca, de ce sa te amagesti atat, cand poti sa-ti traiesti viata din plin, fara regrete, si sa te bucuri de fiecare surpriza care ti se intampla. Intr-o zi se va intampla ca acel ceva sa fie chiar sub nasul tau, si sa te ia prin surprindere. Daca este ceva valoros, merita asteptat.

Have a carefree life!

Niciun comentariu: