luni, 26 octombrie 2009

I don't mind, I don't care, as long as you're here..


Haide, spune-mi din nou ca vei pleca,
Dar stiu ca te vei intoarce alergand,
Cu inima ranita in mana.
E mereu la fel.
Si te voi lua pentru ceea ce esti,
Daca si tu ma vei lua pentru tot,
Si as face-o mereu si mereu,
Este mereu la fel.

Pot spune ca am regasit o bucatica din fericirea pe care o aveam odata. Stii cum se zice: "Nu exista fericire de care sa-ti amintesti fara tristete". Pot sa spun, in sfarsit, ca am scapat din plasa aceea... apasatoare.
Cand m-am mutat, imi venea sa mor, stiind ca o sa vad persoanele care imi erau printre cele mai dragi la o saptamana, chiar doua.
Cand am pasit in scoala, se presupunea ca sunt happy, ca ma mut in lume noua. Lume noua => prieteni mai multi. A, da, sa nu uitam ca, clasa mea este in liceu => mai multi baieti.
Dar nu a fost deloc asa. Odata ce esti head over heels pentru un tip, nu mai vezi si restu' lumii. It sucked :|.
Asa ca am incercat sa urmez sfatul "Ca sa-l uiti definitiv, uita-te dupa altii."
Indeed, la mine a mers. A trecut cam o luna, dar cand credeam ca nu mai am scapare, a apaurt tipu' asta, brunet cu ochi negri prin peisaj, cu piercing in buza si in spranceana, care mi-a atras atentia mult. Foarte mult.

Probabil voi v-ati format o opinie despre cum vad eu lucrurile, asa ca banuiesc ca incepeti sa ma cititi mai bine.
Zambesti cand il vezi, dar apoi te intristezi, stiind ca e cam imposibili ceea ce vrei.
Stii ca el e genul care e mereu in centru atentiei, e mereu "bad boy", si iese mereu numai cu fete din categoria carora tu n-o sa faci vre-odata parte.

And that sucks.

Well, banuiesc ca o sa ma multumesc cu salivatul si cu pozele prost facute, dar totusi care cuprind vre-o mana sau vre-un picior de-al lui.
Sunt obijnuita sa nu primesc ceea ce imi doresc, deci ar trebui sa trec repede peste :).

Sick puppy,
irinux ^'

Niciun comentariu: