duminică, 4 octombrie 2009

Poti plange cand esti fericita, poti sa razi cand inima iti plange


Se spune ca vremea e frumoasa
Atunci cand in suflet e soare,
Se spune ca ploaia e mai rece
Atunci cand in suflet de doare,

Se spune ca vantul nu bate deloc
Cand iubesti,
Dar frunzele toate se misca
Sa stii ca-mi lipsesti,
sa stii ca-mi lipsesti.

Te voi astepta,
Toata viata mea
Doar iubirea ta
Ma poate salva..

Nu stiu melodia aceasta de mult timp, dar m-a atins pe inima. Si astazi s-a cam adeverit.
Ma plimbam cu prietena mea dupa ce il vazusem pe EL, si deodata a inceput sa ploua asa marunt. I-am zis prietenei mele ca asta poate insemna ca un suflet plange...

Cand am plecat acasa, inca ploua marunt. Mi-am amintit de faza cu "inseamna ca un suflet plange" si apoi m-am gandit la tine, m-am gandit la ceva ce stiu ca nu voi avea....
Acum cred ca stiu care suflet plange..

Irinux

Niciun comentariu: