duminică, 4 octombrie 2009

Odd girl out!


Daca ar fi sa caracterizez aceasta seara, sincer, nu cred c-as putea. Pentru ca s-au intamplat atat de multe lucruri, incat e greu sa le adun si sa scot un simplu adjectiv: Distractie. Hohote de ras. Emotie. Bucurie. Fluturasi in stomac. Fericire. Misto. Suparare. Sictir. Nepasare. Marginalizare. Parasire. Singuratate...

Si lista continua. Oricum, acestea sunt cele mai importante. Am vazut astazi fete ascunse ale unor oameni pe care credeam ca ii stiu destul de bine, dar se pare ca m-am inselat. Si, repet, nu e vorba de o singura persoana. Spun asta pentru ca cineva ar putea interpreta, si nu-mi doresc acest lucru.

Vreau sa mai mentionez un lucru.

Ati fost vre-o data intre ciocan si nicovala? Vi s-a dat vre-o data vre-un ultimatum pe moment, neavand timp destul sa gandesti rational?
Eu am fost. Si e nasol.
Intr-o parte vrei sa iti ajuti prietenii care efectiv si-o cauta, si intr-alta parte vrei sa nu te umpli de rah*t pana in gat.

Poate nu intelegeti ce vreau sa zic, dar un lucru e sigur: Nu-mi place.

Irinux ^^

Niciun comentariu: