luni, 10 august 2009

Aaa... Tot aia 2?


Salutari din Targu Jiu! Eu, personal, ma simt "excelent"... M-a dus tata la mama dracu' pe munti la 1000 de metri altitudine, intr-o statiune uitata de lume, unde toate casele sunt in constructie. Abia daca am gasit un hotel de oameni normali. Camera e destul de draguta, exceptand faptul ca trebuie sa impart patul cu ai mei 2 nopti. One word: GROSS!!! Frate, n-am mai dormit cu ei, cel putin cu mama, de cand aveam 5 ani. Si acum, ca e si cu tata, trebuie sa ma gandesc ca un "premiu" din partea casei. Yuck. Halal premiu :.


Revenind la viata mea de singuratica, nu cred ca aceasta vacanta a avut mare efect emotional asupra mea. Adica, ma refer ca n-am cunoscut pe nimeni nou. A, sau poate se pun toti ospatarii de la toate restaurantele la care am mers. Pot sa ti-i insir pe toti, fiecare cum era imbracat, cat de fericit sau distrus era si ce strambe bagau ca sa-si castige bacsisu', atat de atenta am fost la ei din cauza plictiselii :)).


Cumparaturi nu am facut prea multe... Decat cateva perechi de blugi si niste bratari. O, da. Iar ma umplu de bratari vacanta asta :)).


Cam atat, momentan, din minunatii munti unde sunt 5 grade la ora 3 dupa-amiaza :). Chiar ca mi-e dor de arsita din Bucuresti :)).


O sa mai postez si zilele urmatoare, si, in principal, ne vedem pe 15 in Bucuresti :). Ah, chiar nu vreau sa plec de aici :( [ABIA ASTEPT]


Astazi: Linkin Park - New Divide


So give me reason to prove me wrong,
To wash this memory clean
Let the floods cross the distance in your eyes
Give me reason to fill this hole,
Connect the space between
Let it be enough to reach the truth that lies across this new divide...


Miss ya,

Irinuxx ^^


Niciun comentariu: