miercuri, 19 august 2009

Pentru ca nu iti pasa...


Probabil va intrebati ce e cu acest post... Ei bine, este o dedicatie, un fel de mesaj pentru o persoana al carui nume prefer sa nu-l spun acum, o persoana care este atat de increzuta si crede ca totul e cum vrea el. Da, e vorba de un tip, si nu intrebati cine, ca nu veti afla raspunsul.

Crezi ca toata lumea e la picioarele tale? Te crezi atat de perfect incat esti in stare sa ii poti judeca pe ceilalti din jurul tau? Nu iti vezi deloc lungu' nasului. Nu esti recunoscator pentru unele sacrificii facute de oameni pentru a-ti fi pe plac. Critici. Tragi concluzii gresite. Mereu.

Ignori!!! Spre ex., mereu cand ma plimb cu prietena mea, se intampla sa fi pe acolo, cu bicla, cu skate, nu conteaza. Eu recunosc ca ea are un fund bun si ca are balcoanele de 4x mai mari ca ale mele, dar macar un "buna" sa-mi zici si mie, asa, din politete, nu numai ei. Si nu numai cand sunt cu ea, ci si cu alte fete. Eu inteleg ca ma urasti din cauza acelui mic incident de la acel concert, dar poate daca ai avea si tu putin creier ai vedea ca am facut-o ca sa te simti tu bine si sa topai ca mascariciu' in fata scenei. Dar nu, tu tot timpul trebuie sa iti vezi interesele, apoi de doare in fund de restu' lumii. Tu mereu te uiti drept. Te-ai gandit ca, daca te-ai uita si in parti, ai vedea o groaza de lucruri de care nu iti dadeai seama ca exista? Dar ce tot imi bat capu'? Doar esti leu. Faci cum te taie capu', fara pic de logica. Daca erai mai intelept imi dadeam seama pana acum, deoarece ma vedeai. Ai fi vazut micile mesaje pe care incercam sa ti le trimit astfel incat numai tu sa-ti dai seama. Ai fi vazut ca te-am asteptat pana acum. Si nu stiu de ce, in ciuda incompetentei tale, inca te-as mai astepta. Poate mi-e mila de tine. Dar, totusi, ce mila? Ai tu curvulitzele tale care sa-ti poarte de mila. Probabil ca e de vina doar dragostea asta devoratoare care o port in suflet pentru tine, de nu pot sa scap de ea.

Probabil ca de acum incolo voi sta doar la distanta si voi juca in continuare rolul meu de "fata invizibila". N-am cum sa numesc altcumva persoana in care m-ai transformat, pentru ca, probabil, asta am fost din prima clipa in care m-ai intalnit. "A, alta cretina."

Asa ca succes in continuare, eu te las acum. Probabil pentru totdeauna :).

Bucura-te de acest zambet, pentru ca nu cred ca-l vei mai vedea vre-o data cum se intinde pe fata mea la auzul glumelor tale.


O seara buna,

Irinuxx -_-


[Azi: Linkin Park - Somewhere I belong


I wanna heal,
I wanna feel what I thought was never real
I wanna let go of the pain I’ve held so long
(Erase all the pain till it’s gone)
I wanna heal,
I wanna feel like I’m close to something real
I wanna find something I’ve wanted all along
Somewhere I belong ...]

Niciun comentariu: