vineri, 21 august 2009

De ce eu?


Frate... inca stau si ma intreb ce dracu' are viata mea? Adica, gata, primesc un telefon de la maica-mea de-mi zice sa ma car acasa urgent, plec cu o jumate de ora mai devreme, si FIX dupa ce plec eu vine toata lumea... sau cel putin toata lumea interesanta... Mereu e asa cand merg acolo. FIX dupa ce plec incepe distractia :(. Geez, what have I done wrong?!
Astazi am primit si o veste buna, si ii multumesc Denisei pentru ea :). Denisa, merci :).
Dupa l-am vazut pe EL, si imi venea sa imi dau palme si pumni. Cum zice si titlul: De ce eu?
Ca veni vorba de prieteni, zilele astea sunt cam singurica prin cartier, toti sunt la mare sau la munte :|.
Dry, I miss u :*!!

Azi: Dj Project - Hotel

Inima mea e ca un hotel,
Din cand in cand te opresti la mine,
M-am saturat, vreau sa pleci din el,
Vreau tot sau nimic de maine...

Kisses,
Irinuxx *_*

Niciun comentariu: