miercuri, 26 august 2009

Dura mai e viata...


Deci incep sa ma urasc din ce in ce mai mult. De ce? Raspunsul e simplu: de prostie. Nu stiu de ce naiba tot mai astept ceva ce stiu ca n-o sa primesc niciodata? De ce mai astept acel "buna" sa vina din gura ta? De ce mai astept acea imbratisare la care am visat mereu? De ce mai astept acel sarut dupa care tanjesc de atata timp? A, stiu de ce. De tampita ce sunt.

De ceva vreme incoace ma aflu numai intre ciocan si nicovala. Ratiunea spune NU, inima spune DA, iar eu NU STIU ce sa mai fac :|. Frate, nu inteleg, ce naiba mi-ai facut de ma port asa? Eu, care eram mereu fata cu picioarele pe pamant, m-ai nenorocit complet!!! Nu pot sa te mai scot afara din capul meu oricat as incerca! Noaptea abia inchid un ochi... Si cand te vad ca iti lasi balele dupa alte fete care intamplator imi sunt prietene, imi pare atat de rau ca nu vezi cum inima mea se face bucatele :(. Si eu care ziceam ca poate vara asta ma aleg cu ceva. Da, vezi sa nu...

Astazi, un prieten mi-a adresat o intrebare care m-a cam pus pe ganduri: "Esti o persoana situata in realitate sau visezi mereu lucruri care este posibil sa nu se intample?". Care mi-a fost raspunsul? Ei, bine, am stat putin si m-am gandit... M-am gandit la ce visez eu de ceva vreme incoace, care de fapt este ceea ce imi doresc sa se intample si stiu ca nu se va intampla :|. Deci, reaspunsul meu a fost varianta 2...

Nici macar nu mai am cu cine sa vorbesc despre astfel de chestii... Unde naiba sunt prietenii apropiati cand ai cea mai mare nevoie de ei? A, da! In tabara lu peste, c-au fost selectati de directoarea lu' cur...

In fine, ma duc la culcare, macar asa poate-poate mai uit de pietrele de pe suflet, desi mi-e greu sa cred ca voi putea sa scap de ele prea curand :<...

Va pup,
Irinuxx w_w


P.S.: Miss u, Dry!!! :*

[In seara asta nu mai pun nicio melodie...]

Niciun comentariu: