vineri, 7 august 2009

Tot aia...


Deci am atatea sa va spun!!! Ma distrez atat de tare aici, incat nici nu vreau sa mai plec! Am atata lume aici care mi-e asa de draga si atatia baieti de treaba si draguti, e PARADIS!! Sunt atatea locuri misto in care sa mergi, nici nu stiu unde sa ma duc prima data :).



Avertisment: Paragraful de mai sus este total fals.


O sa turbez. In primul rand, dimineata n-am alte lucruri mai bune de facut decat sa stau dupa curu' alor mei sa isi faca tratamentele lu' papuc. La pranz da-i la primu' restaurant cu piept de pui. Dupa mergi iar cu ai tai la tratament, iar du-te la restaurant, iar piept de pui. Sunt la dieta :)). De 3 zile incoace numai piept de pui si ciorba de vacutza am mancat :)).

Acum serios vorbind, vreau acasa.

Frate, n-am ce face efectiv!!! Innebunesc in fiecare zi.

Vreau acasaa :((. Vreau si in Austria, daca stau bine sa ma gandesc.

Vreau sa ma furisez la 12 noaptea la baieti, sa jucam carti si sticluta, sa radem impreuna :x Ah ce vremuri :x...



Precizare: Atat de mare e plictiseala, ca am terminat si hp6 :))))).



Today: Bullet - Abravia


Ai reaprins în mine spiritul de luptător.

O simplă atingere, şi simt că sunt nemuritor.

O singură scânteie şi-am luat foc instantaneu.

Te voi preţui mereu ca pe o piesă de muzeu.

Chiar dacă eu nu-ţi dau de înţeles cât de mult ţin la tine,

Parcă secundele sunt ore când nu eşti lângă mine.

Orele sunt zile, zilele sunt săptămâni,

Timpul nu-şi mai are rostul, eu nu mai am forţă în mâini...


[:x]


V-am pupacit,

Irinuxx ^^

Niciun comentariu: