joi, 20 august 2009

I'm so sick of you!


G! Simt ca mor! Seara asta a fost... ciudata rau. Adica, pe langa faptul ca mi-am luat la revedere de la o prietena care pleaca in Grecia o saptamana si pe care, ciudat, am visat-o azi-noapte moarta, ai aparut si tu prin preajma...

Si, Doamne, imi venea sa te iau de mana si sa-ti zic totul! Adica, sincer, nu sti deloc cat ma innebunesti si cat de tare ma enerveaza acest lucru!

Poate ti-ai da seama si ce-am zis mai sus si ce-am scris mai jos ieri daca ai fi mai atent la detalii. Da, acele detalii care le fac numai pentru tine. Nici nu sti cat ma oftic cand vad cat de orb poti fi! Azi chiar ma intrebam: daca ai vedea post-ul de mai jos, oare ai fi atat de intelept sa-ti dai seama ca e vorba de tine?

In fine, o sa trec si de tine, asa cum am mai trecut de multi... N-o s-o fac pentru ca vreau, ci pentru ca voi fi obligata :...


P.S.: Dry I'll miss you sooo much!!!! Cu cine mai stau eu? :((( Sa-mi zici cum te distrezi daca mai intri pe mess si sa-mi zici daca e cineva dragut pe-acolo :)! Stiu ca nu prea te uiti, dar asa, pentru mine :)) Kiss u!!


Azi: Celia - Povestea mea, balada

De-ai privi adânc în ochii mei
Ai vedea ce-nsemni pentru mine
Aş renunţa la toate pentru noi
Nu pentru iubire
Aş vrea să fiu tot ce-ţi doreşti
Vreau să fiu tot ce iubeşti
Te vreau pe tine
Aş vrea să simţi cât te iubesc
Să-nţelegi cât îmi doresc
Să crezi în mine …
Kiss,
Irinuxx
Post-ul anterior ramane valabil :).

Niciun comentariu: